Ebook menentang sihir dan makhluk ghaib

E-BOOK MENENTANG SIHIR & MAKHLUK GHAIB

"...mempunyai 4 tajuk utama, 168 tajuk kecil dan pelbagai amalan bertujuan menangani sihir (ilmu hitam) dan makhluk ghaib, hantu, jin dan syaitan sebagai pelengkap."

SIAPA YANG PATUT MEMILIKI EBOOK INI?

Ebook Menentang Sihir Dan Makhluk Ghaib ini adalah untuk:

1. Para pengamal pengubatan secara batin, spiritual atau tradisional (pawang, dukun, manang, shaman atau pengamal pengubatan kaedah spiritual yang lain) yang ingin menambah ilmu di dada dan sanggup membuka hati dan minda untuk menerima ilmu-ilmu pengetahuan berkaitan (kaedah menangani ilmu hitam) walaupun ilmu pengetahuan yang akan disampaikan mungkin dari aliran yang agak berbeza.

2. Para pengamal pengubatan secara batin atau spiritual yang ingin memahami dan menguasai kaedah-kaedah kebatinan dan spiritual bagaimana menangani ilmu hitam dan sanggup berfikiran terbuka untuk mengetahuinya.

3. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin memahami kaedah-kaedah menangani ilmu hitam secara kebatinan atau spiritual yang sememangnya telah wujud sejak zaman dahulukala lagi dan sanggup faham bahawa ilmu pengetahuan seumpama itu sebenarnya masih ada dan tersimpan di dada golongan tertentu dalam masyarakat kita.

4. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka minda dan hati untuk memahami kaedah-kaedah menangani ilmu hitam dan makhluk ghaib secara kebatinan dan spiritual.

5. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin mempelajari dengan pantas kaedah-kaedah menangani ilmu hitam dan makhluk ghaib tanpa perlu pergi merantau ke seluruh ceruk rantau semata-mata ingin mempelajari, seterusnya menguasai ilmu-ilmu pengetahuan seumpama itu yang amat jarang didedahkan.

6. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang mengakui bahawa ilmu Allah itu amat luas dan tidak sekali berfikir secara negatif dengan keegoan bahawa tiada wujud ilmu pengetahuan (keadah-kaedah menangani ilmu hitam) seperti yang bakal dinyatakan.

7. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka hati untuk berkongsi ilmu pengetahuan sesama manusia, sesungguhnya ilmu Allah sangat luas.

www.wasap.my/60125329588

FAEDAH-FAEDAH EBOOK MENENTANG SIHIR DAN MAKHLUK GHAIB
UNTUK ANDA

Berikut disenaraikan faedah-faedah yang akan anda perolehi dengan memiliki ebook Menentang Sihir Dan Makhluk Ghaib ini:-

ANDA MAMPU MENJADI PENYEMBUH KEPADA AHLI KELUARGA ANDA DARIPADA MASALAH ILMU HITAM DAN SERANGAN GHAIB

* Dengan mempelajari dan menguasai pelbagai ilmu pengetahuan dan amalan yang terkandung di dalam ebook ini, anda akan mampu menjadi penyembuh kepada ahli keluarga anda daripada masalah-masalah yang berkaitan yang berpunca daripada ilmu-ilmu hitam dan serangan-serangan ghaib. Bak kata orang, "Sediakan payung sebelum hujan". Inilah satu-satunya peluang anda untuk melengkapkan diri anda agar mampu menangani perkara-perkara yang bersangkutan. Sesungguhnya "Malang itu tidak berbau". Bersedialah!

ANDA DAN ORANG-ORANG TERSAYANG AKAN MEMILIKI PERISAI YANG AMPUH DARIPADA SERANGAN-SERANGAN ORANG YANG KHIANAT

* Bak kata orang, "Rambut sama hitam, hati lain-lain". Perbuatan khianat oleh orang-orang yang menyimpan sakit hati dan dendam tidak mustahil boleh terjadi terhadap anda dan keluarga, apatah lagi dalam masyarakat nusantara yang sememangnya masih wujud pelbagai jenis kepercayaan. Adakah anda sanggup berdiam diri dan cuma memerhatikan diri anda dan keluarga yang tersayang menanggung derita kerana perbuatan yang kejam serta tidak berperi itu? Sahabatku, penuhilah ilmu di dada selagi anda berupaya, sebelum segala-galanya terlambat. Inilah peluang yang anda nanti-nantikan.

www.wasap.my/60125329588

ANDA AKAN BERKEMAMPUAN MENTERBALIKKAN SEGALA JENIS ILMU HITAM SEPERTI SANTAU, JAYAU, SANTET, PATAK, PUKAU, POLONG, RASUKAN JIN DAN SEUMPAMANYA

* Walaupun dunia telah berubah dan menjadi bertambah moden, namun masih wujud amalan-amalan sesat di kalangan pengamal-pengamal ilmu hitam (sihir) dalam masyarakat kita. Mereka berkemampuan memusnahkan seteru yang didendami atau dibenci dengan menggunakan santau (pelbagai jenis), jayau, santet, patak, pukau, polong, rasukan jin atas arahan tuannya dan seumpamanya. Dengan mempelajari dan menguasai ilmu pengetahuan yang terdapat di dalam ebook ini, anda berkemampuan untuk menterbalikkan segala jenis ilmu-ilmu hitam (sihir) tersebut kepada pengamalnya sendiri. Golongan ini adalah golongan yang sangat merbahaya kerana mempergunakan kemahiran mereka untuk kepentingan diri dan untuk memusnahkan semata-mata. Dalam 30 hingga 50 mangsa yang telah dimusnahkan, mungkin cuma 1 kali mereka menemui orang yang berilmu tinggi seperti anda. Barulah dikatakan "buku bertemu ruas". Namun, segalanya terpulang kepada diri anda sendiri.

ANDA BAKAL MEMILIKI KEPAKARAN SEBAGAIMANA PENGAMAL PENGUBATAN SECARA BATIN DAHULUKALA

* Dengan mempelajari segala jenis ilmu pengetahuan untuk menangani ilmu-ilmu hitam (sihir) dan makhluk ghaib sebagai mana yang terkandung di dalam ebook ini, anda bakal memiliki ilmu pengetahuan yang setaraf dengan pengamal-pengamal pengubatan secara batin dan spritual dahulukala. Ilmu-ilmu pengetahuan sebegini amat jarang didapati apalagi untuk dipelajari. Ini adalah satu-satunya peluang untuk anda mempelajari dan menguasainya. Sebelum sesuatu malang menimpa, adalah lebih baik anda "sediakan payung sebelum hujan".

www.wasap.my/60125329588

TIDAK AKAN ADA ISTILAN "KETAKUTAN" DI DALAM DIARI HIDUP ANDA DARIPADA BAHAYA NYATA MAHUPUN BAHAYA GHAIB

*Ketakutan boleh datang dalam pelbagai bentuk termasuklah ketakutan terhadap penyakit yang datang secara nyata ataupun ghaib, ketakutan terhadap perbuatan khianat orang yang mendendami, ketakutan terhadap pelbagai malapetaka yang mungkin dan pelbagai lagi. Dengan mempelajari, memahami dan menguasai ilmu-ilmu pengetahuan yang terkandung di dalam ebook ini, tiada lagi istilah "ketakutan" di dalam diari hidup anda mahupun keluarga, daripada bahaya nyata mahupun bahaya ghaib. Semuanya akan menjadi mudah buat anda kerana anda boleh melihatnya dengan mata hati dan mampu menyelesaikannya sendiri tanpa pertolongan orang-orang yang dianggap mahir yang belum pasti keberkesanannya.

ANDA DAN KELUARGA BOLEH HIDUP DENGAN LEBIH AMAN DAN TENTERAM TANPA SEBARANG GANGGUAN

* Dalam kehidupan seharian, tidak diketahui sama ada anda atau mana-mana ahli keluarga anda pernah melukai hati sesiapa. Tidak diketahui sama ada terdapat perasaan-perasaan iri hati, hasad dengki atau dendam di hati orang-orang tertentu terhadap anda mahupun keluarga.. atas apa jua sebab sekalipun. Dengan mempelajari, mengamalkan dan menguasai pelbagai kemahiran yang terdapat di dalam ebook ini, anda dan keluarga akan mampu hidup dengan lebih aman dan tenteram tanpa sebarang gangguan kerana anda tahu untuk menanganinya, sedar akan kehadiran sebarang musibah dan tidak akan mudah leka dalam kehidupan. Semuanya bakal anda pelajari nanti.

ANDA TIDAK PERLU MERANTAU JAUH MENCARI ORANG-ORANG YANG MAHIR UNTUK BELAJAR ATAU UNTUK BERUBAT

* Dengan adanya penulisan yang amat jarang didedahkan ini, berkaitan dengan cara-cara menangani ilmu-ilmu hitam (sihir) dan makhluk ghaib yang juga amat sukar didapati, anda tidaklah perlu bersusah payah merantau jauh ke seluruh daerah, pertapaan serta perguruan dan anda tidaklah perlu menghabiskan masa beharga semata-mata mencari orang-orang yang mahir untuk belajar atau untuk berubat. Ini kerana anda akan mampu mempelajari, melakukan dan menguasainya sendiri mengikut kemahuan anda sendiri dan dalam keselesaan rumah anda sendiri. Kerana itu jugalah ebook seumpama ini ditulis, salah satu sebabnya adalah untuk memudahkan anda.

ANDA AKAN MENJADI LEBIH BERSEDIA UNTUK MENGHADAPI SEBARANG KEMUNGKINAN YANG MENDATANG

* Dengan mempelajari pelbagai ilmu pengetahuan dan amalan yang terkandung di dalam ebook ini, anda akan menjadi lebih bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan yang mendatang. Anda akan berkebolehan untuk menepis segala yang buruk, menghancurkan segala serangan yang berbentuk ilmu hitam (sihir) dan ghaib, menilai dan melihat sesuatu sebelum sesuatu yang tidak diingini terjadi. Anda adalah orang yang memiliki ilmu pengetahuan yang tinggi. Insyaallah, anda akan merasai perbezaannya setelah anda menguasainya nanti.

ANDA AKAN MENJADI SEORANG PENGAMAL PENGUBATAN SECARA BATIN YANG SEJATI

* Dengan mempelajari, memahami dan menguasai segala ilmu pengetahuan dan amalan yang terkandung di dalam ebook ini, anda akan menjadi seorang pengamal pengubatan secara batin dan spiritual yang sejati kerana ebook ini meliputi salah satu keperluan untuk memenuhi kepakaran tersebut. Anda kini bukanlah calang-calang manusia kerana anda memiliki ilmu pengetahuan dan amalan yang kebanyakan orang tidak menguasainya. Anda akan mampu menyelesaikan apa jua permasalahan yang bersangkutan dengan bidang tersebut. Malah, anda juga boleh menyumbangkan kebolehan kepada masyarakat sekiranya anda mahu. Terpulang kepada anda.

HARIMAU MATI MENINGGALKAN BELANG, MANUSIA MATI MENINGGALKAN NAMA

* Sekiranya anda memiliki ilmu pengetahuan dan amalan yang hebat, berbakti kepada keluarga, agama, bangsa dan tanahair dengan kebolehan yang anda miliki itu, anda tentu akan dikenang dan diingati selalu kerana sumbangan tersebut. Bak kata pepatah, "Harimau mati meninggalkan belang, manusia mati meninggalkan nama". Anak-cucu-cicit anda tentu akan mengingati dan mengenang anda sebagai seorang yang berilmu tinggi serta berjasa besar kepada masyarakat. Ia akan menjadi kebanggaan buat generasi-generasi anda yang akan datang.

DENGAN ILMU PENGETAHUAN YANG ANDA MILIKI ITU, KINI ANDA BUKANLAH CALANG-CALANG MANUSIA

* Ebook yang bakal anda miliki ini adalah menyentuh berkaitan pelbagai jenis ilmu pengetahuan, amalan-amalan, serta hal-ehwal berkaitan dengan cara-cara menangani ilmu hitam (sihir) dan makhluk ghaib. Ilmu pengetahuan yang amat jarang didapati pada zaman ini, apalagi untuk mencari guru-guru yang mahir tentangnya, bukanlah sesuatu yang mudah. Dengan mempelajari dan menguasainya, anda bakal menjadi manusia yang bukan calang-calang. Anda adalah pewaris kepada amalan turun-temurun orang-orang berilmu tinggi dahulukala dan anda bukanlah lagi jenis orang yang boleh diperlekehkan dengan sesuka hati.

ANDA AKAN LEBIH BERSEMANGAT SETIAP HARI DAN SENTIASA BERASA HEBAT

* Dengan menguasai ilmu-ilmu pengetahuan, kebolehan dan amalan-amalan yang jarang dimiliki oleh kebanyakan orang, anda akan menjadi lebih bersemangat setiap hari dan sentiasa akan berasa hebat. Perasaan ini bukannya datang kerana paksaan atau sengaja dilakukan ("buat-buat"), tetapi ia datang kerana sememangnya anda telah menjadi orang yang "baru". Anda akan faham setelah anda mempelajari dan mengalaminya sendiri.

ANDA AKAN SENTIASA KELIHATAN HEBAT DAN PENUH KARISMA PADA PANDANGAN ORANG-ORANG DI SEKELILING ANDA

* Dengan memiliki dan menguasai ilmu-ilmu pengetahuan, kebolehan dan amalan-amalan yang jarang ditemui seperti itu, anda akan sentiasa kelihatan hebat dan penuh karisma pada pandangan orang-orang di sekitar anda. Mereka akan memerhatikan anda dengan perasaan penuh iri hati dan berhasrat untuk menjadi sehebat anda. Di dalam diam, anda akan menjadi ikon buat mereka.

ANDA AKAN DIGERUNI OLEH LAWAN DAN DIKAGUMI OLEH KAWAN

* Dengan kewibaan, pengetahuan yang mendalam berkaitan cara-cara menangani ilmu hitam (sihir) dan makhluk ghaib, anda akan digeruni oleh setiap lawan dan dikagumi oleh setiap kawan di sekeliling anda. Kawan akan menyanjungi anda dan lawan pula tentu akan memilih untuk tidak memusuhi anda kerana berkawan dengan anda adalah lebih baik daripada menjadi musuh. Segala apa yang telah anda pelajari dan kuasai itu sememangnya begitu hebat di mata mereka.

MASYARAKAT AKAN MENGHORMATI DAN MENYANJUNGI ANDA

* Anda akan disegani, dihormati dan disanjungi oleh masyarakat di sekeliling. Kerana anda memiliki apa yang tidak dimiliki oleh kebanyakan orang. Malah, anda boleh menyumbangkan bakti kepada yang memerlukan. Anda punya ilmu pengetahuan dan kebolehan sebagaimana seorang pakar pengubatan secara batin yang sebenar, yang mengetahui segala aspek tentangnya. Anda juga boleh menjadi guru kebatinan (atau guru pengubatan batin) sekiranya anda mahu (iaitu mengkhusus kepada cara-cara menangani sihir dan makhluk ghaib).

ANDA AKAN MENJADI PAKAR RUJUK BUAT TEMAN-TEMAN SEPERJUANGAN DALAM HAL-EHWAL BERKAITAN

* Sudah pasti anda akan menjadi tempat rujukan utama buat teman-teman seperjuangan dalam hal-ehwal berkenaan dengan cara-cara menangani ilmu hitam (sihir) dan makhluk ghaib. Walaupun tidak anda tunjukkan secara terang-terangan, namun setelah mereka mengetahui kelebihan dan kebolehan anda, mereka akan melihat anda sebagai seorang pakar. Maka, di situlah sumbangan dan bantuan anda amat diperlukan.

SESIAPA SAHAJA AKAN MEMILIH UNTUK MENJADI KAWAN DAN BUKANNYA MENJADI LAWAN ANDA

* Dengan penguasaan terhadap ilmu-ilmu pengetahuan, kebolehan dan amalan-amalan yang hebat, sesiapa sahaja di sekeliling anda akan lebih suka memilih untuk menjadi kawan daripada menjadi lawan anda. Keadaan ini akan terjadi apabila mereka merasakan bahawa anda memiliki sesuatu yang lebih baik daripada mereka dan mendapati bahawa anda bukanlah orang yang boleh diperlekehkan sesuka hati. Sama ada dari segi ilmu pengetahuan, kekuatan, potensi, karisma atau seumpamanya.

WHATSAPP JIKA TUAN2 BERMINAT.
www.wasap.my/60125329588

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

TONGKAT KAYU TERAS IBOR

Batu serai bunian berubah warna

BESI TOWO ASLI RAJA BESI IBU KURSANI

CARA KILATKAN BATU CINCIN AGAR TETAP BERSINAR

Besi Leleh Ampuh Khasiat

CINCIN PERAK BATU MARJAN MERAH ASLI

CINCIN PERAK BATU AKIK KARANG NUNGGAL

TERAS KAYU MENANG

CINCIN BATU SISIK NAGA HIJAU ASLI