Minyak tamba dari Cirebon

MINYAK TAMBA DARI CIREBON
PENERANGAN DAN CARA GUNA YANG LENGKAP
AKAN DIKEPILKAN SEKALI SEMASA PENGHANTARAN.

SEBAGAI USAHA IKHTIAR BERUBAT.

MINYAK TAMBA DARI CIREBON

Kegunaannya untuk menyembuhkan orang sakit dan usahawan-usahawan jatuh bangkrup agar tidak terkena sihir dan dizalimi orang syirik jahat. Juga bagi mereka yang terkena guna-guna, insyaALLAH akan diperkenankan oleh ALLAH bagi sesiapa yang guna minyak tamba ini.

CARA GUNA:

1. Bagi mereka yang terkena sakit, dimandikan dengan minyak dan tanah itu diminum sedikit saja air segelas, baca niat ingin sembuh, mulakan dengan BISMILLAH.

2. Untuk usahawan pula minyak ini direnjiskan sedikit dipintu utama premis. Dan pada malam harinya bakar tanah itu seperti bakar rokok, baca niat dalam hati supaya bisnes membangun, mulakan dengan BISMILLAH.

3. Terkena Guna-Guna, minyak di taburkan disekeliling rumah dan bakar tanah itu macam bakar rokok, niatkan dalam hati anda agar yang jahat tidak mengganggu lagi, mulakan dengan BISMILLAH.

4. Untuk pengasihan, minyak ini dipakai mandi serta diletakkan sekali bersama wafaq-wafaq yang kertas warna biru, kuning & merah dalam satu baldi, insyaALLAH anda akan dikasihani oleh orang lain.

KUN FAYAKUN…. WASSALAM…

WHATSAPP SEGERA JIKA BERMINAT.
==>012-5329588

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

TONGKAT KAYU TERAS IBOR

CARA KILATKAN BATU CINCIN AGAR TETAP BERSINAR

TERAS KAYU MENANG

BESI TOWO ASLI RAJA BESI IBU KURSANI

Besi Leleh Ampuh Khasiat

Batu serai bunian berubah warna

CINCIN PERAK BATU AKIK KARANG NUNGGAL

CINCIN PERAK BATU MARJAN MERAH ASLI

CINCIN BATU SISIK NAGA HIJAU ASLI