Batu buntat tempua gunung asli

BATU BUNTAT TEMPUA GUNUNG ASLI UNTUK DIMAHARKAN SEGERA.

AMPUH KHASIAT:
PENGIKAT KATA
PENGIKAT HUBUNGAN
PENGIKAT KASIH
PENGIKAT BISNES
PENGIKAT HATI
PENGIKAT JODOH
DAYA PENARIK

FAHAMI HAKIKAT PEMAKAIAN BATU CINCIN DAN PERMATA

Sebagai seorang muslim kita mesti meletakkan 100% pergantungan kita kepada Allah SWT. Tidak ada sesuatu pun yang dapat mendatangkan kebaikan kecuali dengan izin Allah dan tiada suatupun yang bisa membawa mudharat melainkan dengan izin Allah jua. Pemakaian dan penggunaan batu ataupun apa saja benda-benda yang mempunyai kelebihan padanya (dengan izin Allah) adalah tidak salah, akan tetapi mestilah benar-benar/ sungguh difahami dan yakin akan hakikat penggunaan / pemakaiannya.

Pemakaian dan penggunaan batu hanyalah salah satu cara/ usaha untuk mencapai tujuan masing-masing. Sama juga dengan penggunaan ubat (ubat dari hospital atau ubat tradisional dari akar-akar kayu) apabila kita mengalami sakit kepala atau sakit-sakit lain. Kita hanya berusaha dengan kelebihan/ sifat yang ada pada ubat tersebut untuk menghilangkan sakit tetapi kuasa untuk meyembuhkan adalah dalam kekuasaan Allah, jika Allah mahu nescaya sembuhlah kita dari sakit dan begitulah juga sebaliknya.

Batu atau kayu atau apa-apa saja benda yang istimewa adalah anugerah Allah yang sememangnya tidak sia-sia penciptaannya. Seperti garam yang bersifat masin, begitulah juga batu-batu yang istimewa ini bersifat dengan sifat yang wujud padanya masing-masing. Hanya orang yang tahu (berilmu) sahaja yang dapat mengambil manafaat daripadanya. Silalah fahami bahawa Batu-batu tersebut tidak mempunyai kuasa. Batu-batu tersebut hanyalah mempunyai kelebihan/ keistimewaan dengan sifat yang ada padanya tetapi kuasa mutlak adalah ditangan Allah. Jadi janganlah lari daripada penggantungan kita sepenuhnya kepada Allah jua. Semoga anda semua mendapat kefahaman yang sungguh tentang hakikat pemakaian batu permata dan beroleh kejayaan dalam cita-cita serta tujuan anda selagi anda tetap diatas jalan Allah. Amin

WHATSAPP JIKA TUAN2 BERMINAT.
www.wasap.my/60125329588

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

TONGKAT KAYU TERAS IBOR

CARA KILATKAN BATU CINCIN AGAR TETAP BERSINAR

TERAS KAYU MENANG

BESI TOWO ASLI RAJA BESI IBU KURSANI

Besi Leleh Ampuh Khasiat

Batu serai bunian berubah warna

CINCIN PERAK BATU AKIK KARANG NUNGGAL

CINCIN PERAK BATU MARJAN MERAH ASLI

CINCIN BATU SISIK NAGA HIJAU ASLI