Ebook ilmu pengasih ampuh

E-BOOK ILMU PENGASIH. TIADA DI PASARAN.

"...mempunyai 3 tajuk utama, 6 tajuk besar, 35 tajuk sampingan, 43 tajuk kecil, 115 jenis ilmu pengasih perseorangan dan 63 jenis ilmu pengasih umum sebagai pelengkap."

SIAPA YANG PATUT MEMILIKI EBOOK INI?.

Ebook Ilmu Pengasih ini adalah untuk:-

1. Semua individu yang boleh digelar “ketua” (leader) dalam masyarakat, baik apa pun jawatan atau panggilan anda. Seperti guru dan jurulatih (instruktor) seni silat atau beladiri lain yang mempunyai anak buah yang ramai, para pengamal pengubatan secara batin yang mempunyai anak-anak murid. Pengetua, ketua kampung, ketua kelas, pengerusi sesebuah pertubuhan, malah ketua keluarga sekalipun. Ringkasnya, sesiapa sahaja yang boleh digelar “ketua” baik dalam komuniti besar mahupun komuniti kecil. Ebook Ilmu Pengasih ini adalah untuk kewibaan dan karisma diri anda di mata anak-anak buah mahupun di mata masyarakat kerana siapa anda di mata masyarakat akan ditentukan oleh kewibawaan dan karisma yang ada pada anda.

2. Semua individu yang mendapat perhatian masyarakat di sekeliling dan sering tampil di khalayak ramai seperti penyanyi, pelakon, usahawan berjaya yang selalu memberi ceramah-ceramah motivasi, fasilitator-fasilitator walau apa pun jurusan yang anda sampaikan dan seumpamanya. Ringkasnya, sesiapa sahaja yang sering mendapat perhatian masyarakat. Ebook Ilmu Pengasih adalah untuk ketrampilan anda, untuk meningkatkan ‘aura’ dan pesona anda di kalangan masyarakat yang memandang.

3. Isteri-isteri atau suami-suami yang ingin dicintai, disayangi, dihormati dan sanjungi oleh suami atau isteri masing-masing. Melalui lmu pengasih ini, sekiranya anda mempelajari, menghayati seterusnya mengamalkan dengan hati yang ikhlas, insyaallah apa yang anda inginkan akan menjadi kenyataan. Ia adalah salah satu daripada ikhtiar yang boleh anda lakukan.

4. Lelaki atau wanita yang masih tercari-cari kekasih hati, walaupun umur telah meningkat tetapi tidak juga mendapat kekasih pujaan hati. Ebook Ilmu Pengasih ini mampu membantu anda untuk memenuhi impian anda itu. Apa yang penting adalah anda mempelajarinya, menghayatinya, faham dan mengamalkannya dengan ikhlas. Insyaallah akan berhasil.

5. Lelaki atau wanita yang bermasalah dalam mendapat kasih sayang baik daripada tunang, kekasih, keluarga, saudara-mara, jiran tetangga, sahabat sepejabat atau seumpamanya. Insyaallah, ilmu pengetahuan yang bakal anda pelajari ini akan dapat membantu.

6. Suami-suami yang berpoligami (berkahwin lebih daripada satu) iaitu untuk menjadikan isteri-isteri anda sentiasa bersefahaman, saling menghormati, tidak berlaku curang dan untuk kesejahteraan rumah-tangga anda. Tidak perlu anda berbelanja besar pergi “berubat” sedangkan anda sendiri akan mampu melakukannya setelah mempelajarinya sendiri. Namun perlu diingatkan bahawa, ilmu pengetahuan seumpama ini bukanlah untuk kepentingan diri sendiri dan kerana nafsu semata-mata, hati perlu ikhlas dan bukan berniat di sebaliknya.

7. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup berfikiran terbuka dan sanggup berminda optimistik, tiada memandang sesuatu di sudut negatif semata-mata, termasuklah berkaitan dengan ilmu-ilmu pengasih yang akan diketengahkan ini. Anda perlu faham bahawa baik dan buruk itu ada di mana-mana dan begitu jugalah dalam soal ini. Sebenarnya, individu itu sendirilah yang akan menentukan jalan yang akan dilaluinya nanti berpandukan apa jua ilmu pengetahuan yang telah dipelajari, sama ada untuk kebaikan ataupun kejahatan.

8. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin memahami rahsia-rahsia ilmu pengasih (serta cabang-cabang ilmu pengasih) yang sememangnya telah wujud sejak zaman dahulukala lagi dan sanggup faham bahawa ilmu pengetahuan seumpama itu sebenarnya masih ada dan tersimpan di dada golongan tertentu dalam masyarakat kita.

9. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka minda dan hati untuk memahami dunia ilmu pengasih (serta cabang-cabang ilmu pengasih) tanpa membuat kesimpulan awal tentangnya (selalunya kesimpulan negatif). Bak kata orang, “Hanya jauhari yang mengenal maknikam” dan “Tak kenal maka tak cinta”.

10. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin mempelajari dengan pantas selok-belok ilmu pengasih (serta cabang-cabang ilmu pengasih) tanpa perlu pergi merantau ke seluruh ceruk rantau semata-mata ingin mempelajari, seterusnya menguasai ilmu-ilmu pengetahuan seumpama itu yang amat jarang didedahkan.

11. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang mengakui bahawa ilmu Allah itu amat luas dan tidak sekali berfikir secara negatif dengan keegoan bahawa tiada wujud ilmu pengetahuan seperti yang bakal dinyatakan.

12. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuang jauh keegoan dan membuka hati untuk berkongsi ilmu pengetahuan sesama manusia, sesungguhnya ilmu Allah sangat luas.

FAEDAH-FAEDAH EBOOK ILMU PENGASIH UNTUK ANDA

Berikut disenaraikan faedah-faedah yang akan anda perolehi dengan memiliki ebook Ilmu Pengasih ini:-

PERASAAN CINTA, KASIH, SAYANG DAN RINDU TERHADAP ANDA AKAN SENTIASA BERLEGAR DI SEKELILING ANDA

* Dengan mempelajari, mengamalkan dan menguasai segala selok-belok ilmu-ilmu pengasih serta cabang-cabang dan jenis-jenisnya, perasaan cinta, kasih, sayang dan rindu terhadap anda akan sentiasa berlegar-legar di sekeliling kehidupan anda. Anda akan menjadi orang yang begitu menawan, memikat dan berwibawa di mata masyarakat. Terpulang kepada anda bagaimana menanganinya asalkan jangan untuk tujuan yang tidak baik.

MENCARI KEKASIH HATI BUKANLAH SUATU MASALAH BAGI ANDA

* Siapa pun anda, apa pun kekurangan yang ada pada anda, dengan mempelajari dan menguasai ilmu-ilmu pengasih ini, perihal mencari kekasih hati atau pasangan hidup (baik wanita sebagai isteri atau pria sebagai suami) bukanlah menjadi suatu masalah bagi anda. Cuma keikhlasan dan kejujuran anda sahaja yang bakal menentukan sama ada hubungan anda berdua kekal ataupun tidak. Sekiranya anda berniat jujur, insyaallah hubungan tersebut akan kekal sehingga ke anak cucu. Sebaliknya jika anda tidak jujur dan berniat "ada udang di sebalik batu", maka ia tidak akan kekal lama, malah akan menemui pelbagai halangan.

KEKASIH ATAU ISTERI/ SUAMI AKAN LEBIH MENYAYANGI, MENGHORMATI DAN MENYANJUNGI ANDA

* Dengan mempelajari dan menguasai amalan-amalan ilmu pengasih serta jenis-jenis dan cabang-cabangnya, kekasih atau isteri/ suami akan lebih menyayangi, menghormati dan menyanjungi diri anda. Ketiadaan anda walaupun sekejap akan menjadikan mereka tidak keruan. Kekasih anda, isteri atau suami anda tidak akan rela kehilangan anda dan selalu ingin berada di samping anda. Anda dan pasangan anda akan sentiasa hidup dalam kasih sayang dan penuh setia sehidup semati.

ANDA TIDAK PERLU BERBELANJA BESAR UNTUK MENDAPATKAN PERHATIAN DAN KASIH SAYANG SI DIA

* Pelbagai cara dilakukan oleh seseorang untuk mewujudkan perasaan cinta, kasih sayang dan untuk mendapatkan perhatian daripada si dia (kekasih hati atau si suami/ si isteri yang tersayang). Ada yang sanggup membeli kosmetik pelbagai jenama dengan harga yang sungguh mahal. Ada yang sanggup berbelanja ribuan ringgit untuk membuat pembedahan plastik, menyedutan lemak, melakukan silicon transplant, pembuangan melanin kulit, pergi ke spa setiap hari, urutan wajah dan seumpamanya. Ada juga yang sanggup berlapar dahaga, berpantang itu dan ini, berdiet dengan tegas dan membuat senaman-senaman mendadak yang mungkin akan mencederakan. Anda tidak perlu terlalu fanatik dengan kaedah-kaedah di atas kerana anda bakal  mempelajari segala jenis ilmu pengasih (berbilang peringkat, dari yang asas hingga yang tertinggi) yang terkandung di dalam ebook ini. Saya percaya, sekali anda mencuba.. anda akan terus lekat kepada amalan-amalan tersebut. Percayalah !!

ANDA AKAN KELIHATAN AYU JELITA, SEGAK BERGAYA DAN BERWIBAWA DENGAN AURA YANG TERSENDIRI

* Dengan mempelajari dan menguasai segala aspek ilmu pengasih (sebagaimana yang terkandung di dalam ebook ini), anda akan sentiasa disayangi, dikasihi, kelihatan cantik, menawan, ayu jelita, tanpan, segak bergaya dan berwibawa dengan aura yang tersendiri. Orang-orang di sekeliling anda akan merasa kasih, senang sentiasa dan gembira apabila berada di sini anda.

HIDUP ANDA TIDAK AKAN KESEORANGAN LAGI KERANA ANDA AKAN SENTIASA DIDEKATI DAN DIKASIHI

* Anda tidak akan hidup sendiri dan tidak akan keseorangan lagi kerana anda akan sentiasa ingin didekati oleh sesiapa juga di sekeliling anda. Diri anda umpama sebuah magnet yang boleh menarik orang-orang di sekeliling anda untuk mendekati dan mengasihi anda. Sesiapa sahaja ingin menjadi kawan, ingin mengenali anda, malah ingin menjadi kekasih hati pujaan jantung anda sekalipun kerana aura yang terpancar pada diri anda tiada terpandang di mana-mana. Anda akan faham setelah anda mengalaminya sendiri.

SEMUA ORANG AKAN KAGUM DENGAN KEINDAHAN YANG ADA PADA DIRI ANDA

* Ilmu pengasih meliputi pelbagai jenis amalan yang boleh dikuasai (sebagaimana terkandung di dalam ebook ini). Setelah anda mempelajari dan kemudian menguasainya, semua orang akan merasa kagum, sayang dan terpegun dengan keindahan-keindahan yang ada pada diri anda walaupun selama ini perkara tersebut belum pernah terjadi pada anda. Sekiranya anda wanita (tak kira sama ada anda gadis muda, pertengahan umur, janda muda, janda beranak 3 atau wanita berumur), mereka tetap terpegun memerhatikan anda. Kelembutan, tutur kata, senyuman manis di bibir nan ayu, sungguh cantik dan jelita.. seterusnya mewujudkan perasaan sayang kepada anda. Sekiranya anda seorang pria (tak kira sama ada anda anak muda, pertengahan umur, duda beranak 4 atau telah berumur), para wanita akan tertawan melihat anda. Penuh perkasa, penuh karisma, hebat sekali.. penuh wibawa seorang pria sejati.. seterusnya mewujudkan perasaan kasih. Adakah anda tidak memerlukan kasih sayang?

SEMUA BERKAITAN ANDA AKAN DISENANGI OLEH ORANG-ORANG DI SEKELILING ANDA

* Tidak kira siapa anda, memiliki jawatan tinggi ataupun rendah, pekerja biasa atau kerja sendiri, siapa pun anda tetap akan dikasihi dan disenangi. Jika anda pekerja, anda akan dikasihi dan disenangi oleh majikan, jika anda pelajar, anda akan dikasihi dan disenangi oleh guru-guru, jika anda isteri, anda akan kasihi dan disenangi oleh suami, jika anda menghadiri temuduga, anda akan disenangi oleh penemuduga. Jika anda selalu dikasihi dan disenangi, segala-gala urusan yang ingin anda lakukan pun akan menjadi mudah.

ANDA BAKAL MEMILIKI ILMU PENGETAHUAN YANG AMAT BEHARGA WARISAN TURUN-TEMURUN SEJAK DAHULUKALA

* Anda bakal mengetahui dan memiliki ilmu pengetahuan yang amat beharga warisan turun-temurun sejak dahulukala lagi. Sebuah warisan yang hampir pupus oleh arus pemodenan. Inilah satu-satunya peluang anda untuk mempelajari, memahami dan menguasainya. Setelah anda mempelajarinya (ilmu-ilmu pengasih pelbagai peringkat dan pelbagai jenis yang terkandung di dalam ebook ini), barulah anda faham bagaimana kehidupan yang penuh dengan kasih sayang, cinta, rindu dan sangat diperlukan oleh orang-orang yang anda sayangi. Tentu hidup anda akan menjadi sungguh bahagia.

MENAMBAH KEYAKINAN PADA DIRI SENDIRI UNTUK BERHADAPAN DENGAN MASYARAKAT

* Keyakinan anda pada diri sendiri akan meningkat melalui penguasaan amalan-amalan yang terkandung di dalam ebook ini. Jika anda guru, pelajaran yang anda berikan akan menjadi lebih efektif kerana perkataan anda akan didengar. Jika anda seorang penyanyi atau pelakon, nyanyian dan lakonan anda akan dihayati. Begitu mengasyikkan buat penonton. Jika anda adalah usahawan berjaya yang mempunyai anak buah yang ramai dan merupakan ketua (leader) usahawan-usahawan lain, kewibawaan dan karisma anda akan menyerlah. Sekiranya anda memiliki perniagaan atau sebuah kedai, kedai anda akan menjadi laris (ya! pelaris juga adalah salah satu cabang ilmu pengasih dan pemanis sekaligus). Begitulah seterusnya. Semuanya akan anda pelajari melalui ebook yang jarang didapati ini nanti.

MENJADIKAN ANDA SENTIASA CERIA DAN BERSEMANGAT SETIAP HARI

* Ilmu-ilmu pengetahuan yang terkandung di dalam ebook ini, jika anda pelajari, amalkan dan kuasai sehingga sebati dengan diri anda, ia akan menjadikan anda sentiasa ceria dan bersemangat setia hari. Setiap urusan akan menjadi mudah kerana sesiapa sahaja yang berurusan dengan anda akan merasa mudah dan senang hati terhadap diri anda. Keceriaan yang lahir daripada amalan yang berterusan akan menjadikan anda sukar untuk dimamah usia. Walaupun umur meningkat, namun anda tetap nampak muda di wajah dan tubuh badan. Zahir dan batin akan sentiasa muda, penyakit mudah disembuhkan  kerana hati selalu senang.

ANAK-ANAK AKAN MENYIMPAN HARAPAN UNTUK MENGIKUT JEJAK LANGKAH ANDA

* Sekiranya anda memiliki ilmu pengetahuan dan amalan yang hebat, pengalaman yang mendalam bagaimana menguasai ilmu-ilmu pengasih berbilang peringkat yang amat jarang dimiliki dan kebolehan menjadikan diri sentiasa dikasihi, dicintai, disenangi dan nampak manis menawan sentiasa, sudah tentu anak-anak anda akan menyimpan impian untuk mengikut jejak langkah anda suatu hari nanti. Mereka tentu ingin menjadi sehebat anda suatu hari nanti.

MASYARAKAT DI SEKELILING AKAN MENGHORMATI DAN MENYANJUNGI ANDA

* Anda akan dikasihi, disegani, dihormati dan disanjungi oleh masyarakat di sekeliling. Kerana anda memiliki apa yang tidak dimiliki oleh kebanyakan orang. Anda punya ilmu pengetahuan dan amalan-amalan yang hebat, dikasihi dan disenangi oleh semua orang dan sering mendapat perhatian ramai. Segala-gala berkenaan dengan anda cukup disenangi masyarakat dan tidak mustahil anda akan beroleh kebaikan daripada keadaan-keadaan tersebut.

ANDA AKAN MENJADI PAKAR RUJUK BAGI KAWAN-KAWAN ANDA DALAM HAL-EHWAL ILMU PENGASIH BERBILANG PERINGKAT

* Sudah pasti anda akan menjadi tempat rujukan utama kepada kawan-kawan anda apabila mereka  mula melihat perubahan anda dan mula menyedari kelebihan anda berkaitan dengan hal-ehwal ilmu pengasih berbilang peringkat. Anda adalah orang yang berilmu pengetahuan tinggi bagi mereka, baik dari aspek ketrampilan luaran ataupun kebolehan dalaman. Anda akan menjadi pakar bagi mereka berkenaan dengan pelbagai permasalahan mereka.

SESIAPA SAHAJA AKAN MEMILIH UNTUK MENJADI KAWAN DAN BUKANNYA MENJADI LAWAN ANDA

* Dengan penampilan yang hebat, selalu dikasihi, amat disenangi, berkarisma dan penuh keyakinan, sesiapa sahaja di sekeliling anda akan lebih suka memilih untuk menjadi kawan daripada menjadi lawan anda. Keadaan ini akan terjadi apabila mereka merasakan bahawa anda memiliki sesuatu yang lebih baik yang tiada pada mereka. Sama ada dari segi ilmu pengetahuan, kepimpinan, kekuatan, potensi atau seumpamanya. Ini kerana, anda kini telah memiliki "aura" yang tersendiri.

WHATSAPP SEGERA. KAMI AKAN MENARIK JUALAN DALAM MASA TERDEKAT. UNTUK TEMPOH TERHAD SAHAJA.
==>www.wasap.my/60125329588

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

TONGKAT KAYU TERAS IBOR

CARA KILATKAN BATU CINCIN AGAR TETAP BERSINAR

TERAS KAYU MENANG

BESI TOWO ASLI RAJA BESI IBU KURSANI

Besi Leleh Ampuh Khasiat

Batu serai bunian berubah warna

CINCIN PERAK BATU AKIK KARANG NUNGGAL

CINCIN PERAK BATU MARJAN MERAH ASLI

CINCIN BATU SISIK NAGA HIJAU ASLI