Besi kursani asli berkhadam

BESI KURSANI ASLI BERKHADAM

AMPUH KHASIAT

KEBAL DARURAT
ANTI REPUT TULANG
KUAT TUBUH BADAN
TENAGA DALAMAN
PENDINDING DIRI

UNTUK DIMAHAR SEGERA !!!

Besi Kursani disebut juga tiang arasy atau Tiang Mahligai. Diambil dari poros tulang belakang. Apabila siapa saja yang mengetahui tombolnya, maka orang tersebut akan mampu membangkitkan kekuatan yang luar biasa (kekuatan super) pada tubuhnya.

Ilmu ini sangat popular dan banyak menyebutnya dengan sebutan Besi Kursani, merupakan saripati dari unsur besi yang terkandung dalam anasir tanah pada tubuh manusia, konon disebut juga tiang arasy atau penyangga alam.

Kerananya manusia yang memahami rahsia hakikat besi dalam tubuh, Insya Allah akan diselamatkan dari sekalian yang bernama besi dan sekalian yang bernama Bisa dan racun. llmu Besi Kursani sudah teramat jarang yang menguasainya, kerana guru-guru terdahulu sangat memilih-milih untuk menurunkannya.

Biasanya Ilmu Besi Kursani ini dipergunakan untuk keselamatan di mana saja dan bila saja baik itu dalam perjalanan darat, laut, maupun udara, juga dapat dijadikan sarana kesihatan, kerana secara alamiah dan ilahiah dijauhkan dari pengeroposan tulang serta penyakit kronis dalam waktu yang lama.

Selain itu dapat mengaktifkan daya tahan tubuh, untuk membungkam musuh, untuk pemagaran benda berharga dari kejahatan atau pencurian, untuk meningkatkan daya pukulan, untuk mendeteksi bahaya juga racun dalam bejana maupun makanan dan untuk menembus kekebalan orang lain.

Itu sedikit sebanyak berkenaan besi kursani.
Whatsapp 012-5329588 SEGERA.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

TONGKAT KAYU TERAS IBOR

CARA KILATKAN BATU CINCIN AGAR TETAP BERSINAR

TERAS KAYU MENANG

BESI TOWO ASLI RAJA BESI IBU KURSANI

Besi Leleh Ampuh Khasiat

Batu serai bunian berubah warna

CINCIN PERAK BATU AKIK KARANG NUNGGAL

CINCIN PERAK BATU MARJAN MERAH ASLI

CINCIN BATU SISIK NAGA HIJAU ASLI