Ebook Ilmu Kebal

E-BOOK ILMU KEBAL

"...mempunyai 4 tajuk utama, 174 tajuk lanjutan dan pelbagai jenis amalan ilmu kebal dan pertahanan diri sebagai pelengkap."

SIAPA YANG PATUT MEMILIKI EBOOK INI?

Ebook Ilmu Kebal ini adalah untuk:-

1. Guru-guru atau jurulatih-jurulatih (instruktor) seni silat (baik di Malaysia, Indonesia, Brunei, Singapura atau di mana jua mereka berada) yang ingin menambah ilmu di dada dan sanggup membuka minda untuk menerima ilmu-ilmu pengetahuan berkaitan walaupun ilmu pengetahuan yang akan disampaikan adalah dari cabang atau rumpun seni silat yang lain.

2. Ahli-ahli beladiri lain (selain daripada seni silat) yang ingin memahami malah menguasai amalan tersebut dan sanggup berfikiran terbuka untuk mengetahuinya.

3. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup berfikiran terbuka dan sanggup berminda optimistik, serta tidak terlalu negatif. Tiada suatu pun yang mustahil di dunia ini dengan keizinan-Nya. Sebagai contoh, ingatkah lagi kisah Nabi Ibrahim a.s yang telah dibakar hidup-hidup oleh musuh-musuh baginda? Ketika itu, baginda telah membaca sepotong ayat yang terdapat di dalam Al-Quran (yang juga disebut Doa Embun dalam masyarakat kita). Berkat keizinan-Nya dan berkat ayat tersebut, api tidak mampu membakar malah menyejukkan. Adakah anda masih berfikir tiada ilmu pengetahuan seumpama itu?

4. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup berfikiran terbuka dan tiada memandang sesuatu di sudut negatif semata-mata, termasuklah berkaitan dengan ilmu-ilmu kebal dan pertahanan diri yang akan diketengahkan ini. Anda perlu faham bahawa baik dan buruk itu ada di mana-mana dan begitu jugalah dalam soal ini. Sebenarnya, individu itu sendirilah yang akan menentukan jalan yang akan dilaluinya nanti berpandukan apa jua ilmu pengetahuan yang telah dipelajari, sama ada untuk kebaikan ataupun kejahatan.

5. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin memahami rahsia-rahsia ilmu kebal dan pertahanan diri yang sememangnya telah wujud sejak zaman dahulukala lagi dan sanggup faham bahawa ilmu pengetahuan seumpama itu sebenarnya masih ada dan tersimpan di dada golongan tertentu dalam masyarakat kita.

6. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka minda dan hati untuk memahami dunia ilmu kebal dan pertahanan diri tanpa membuat kesimpulan awal tentangnya (selalunya kesimpulan negatif). Bak kata orang, “Hanya jauhari yang mengenal maknikam” dan “Tak kenal maka tak cinta”.

7. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin mempelajari dengan pantas selok-belok ilmu kebal dan pertahanan diri tanpa perlu pergi merantau ke seluruh pelosok gelanggang semata-mata ingin mempelajari, seterusnya menguasai ilmu-ilmu pengetahuan seumpama itu yang amat jarang didedahkan.

8. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang mengakui bahawa ilmu Allah itu amat luas dan tidak sekali berfikir secara negatif dengan keegoan bahawa tiada wujud ilmu pengetahuan seperti yang bakal dinyatakan.

9. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuang jauh keegoan dan membuka hati untuk berkongsi ilmu pengetahuan sesama manusia, sesungguhnya ilmu Allah sangat luas.

FAEDAH-FAEDAH EBOOK ILMU KEBAL UNTUK ANDA

Berikut disenaraikan faedah-faedah yang akan anda perolehi dengan memiliki ebook Ilmu Kebal ini:-

ANDA AKAN MENJADI SEORANG PENDEKAR YANG AMAT SUKAR UNTUK DIKALAHKAN

* Dengan penguasaan terhadap ilmu-ilmu kebal dan pertahanan diri yang terdapat di dalam ebook ini, anda akan menjadi seorang pendekar yang amat sukar untuk dikalahkan. Baik siapa pun bakal lawan anda, anda tidak akan mudah dijatuhkan kerana apa yang anda pelajari dan kuasai adalah amalan turun-temurun sejak zaman-berzaman.. malah, merupakan amalan pendekar-pendekar handalan dahulukala. Kini, anda adalah pewaris bagi mereka.

ANDA BAKAL MEMILIKI KEHEBATAN DAN KEBERANIAN SEBAGAIMANA PENDEKAR-PENDEKAR HANDALAN DAHULUKALA

* Dengan mempelajari segala jenis ilmu kebal dan pertahanan diri (sebagaimana yang terkandung di dalam ebook ini), anda bakal memiliki kehebatan dan keberanian sebagaimana pendekar-pendekar handalan dahulukala. Tentu anda pernah mendengar nama-nama besar dalam dunia kependekaran seperti Hang Tuah, Hang Jebat, Megat Terawih, Tok Janggut dan seumpamanya. Adakah anda fikir tiada sebab mengapa mereka sehebat itu? Tentu ada sebabnya.. dan sebahagiannya adalah kerana penguasaan ilmu kebatinan dan pertahanan diri yang hebat, di samping ketangkasan bermain senjata, karisma, keberanian dan seumpamanya.

TIDAK PERLU ANDA MERANTAU JAUH DAN MENSIA-SIAKAN MASA BEHARGA UNTUK MENCARI GURU-GURU YANG MAHIR

* Dengan adanya penulisan yang amat jarang didedahkan ini, berkaitan dengan ilmu kebal dan pertahanan diri yang juga amat sukar didapati, anda tidaklah perlu bersusah payah merantau jauh ke seluruh daerah, gelanggang atau pertapaan dan anda tidaklah perlu mensia-siakan masa beharga semata-mata untuk mencari guru-guru yang mahir. Ini kerana anda akan mampu mempelajari, melakukan dan menguasainya sendiri mengikut kemahuan anda sendiri dan dalam keselesaan rumah anda sendiri. Kerana itu jugalah ebook seumpama ini ditulis, salah satu sebabnya adalah untuk memudahkan anda.

SEBAGAI PERISAI BUAT ANDA DAN KELUARGA DARIPADA SEBARANG JENAYAH YANG SEMAKIN BERLELUASA

* Dewasa ini, pada zaman moden yang serba-serbinya berubah. Di mana semakin sukar kita menemui adap sopan, hormat-menghormati, bantu-membantu atau mengambil berat terhadap orang-orang di sekeliling. Malah, ada yang tidak kenal pun siapa jiran di sebelah mereka. Keadaan ini memudahkan para penjenayah melakukan aktiviti mereka. Siapakah yang akan datang menolong sewaktu anda mengalami keadaan yang tidak diingini sekiranya ia terjadi terhadap anda atau keluarga anda? Perisai yang terbaik buat anda dalam keadaan anda benar-benar memerlukan sebegitu adalah "segala ilmu di dada". Ilmu kebal dan pertahanan diri yang anda kuasai akan mampu menjadi perisai yang ampuh buat anda dan keluarga pada saat-saat genting tersebut. Maka, beramallah sebelum terlambat!

ANDA AKAN MENJADI PENDEKAR YANG SEJATI DAN BUKANNYA CALANG-CALANG PENDEKAR

* Dalam masyarakat hari ini, di sekeliling anda sememangnya ramai individu-individu yang pernah mempelajari malah menguasai pelbagai jenis seni beladiri, baik seni beladiri jenis seni silat, aikido, tea kwon do, karate, jujitsu, ninjutsu, kendo, yubiwaza, kung-fu, capoeira, silambam, kuntau, tai chi, hailam dan pelbagai jenis lagi. Apa yang membezakan anda dengan mereka? Ya! Ilmu dalaman dan ilmu kebatinan (termasuk ilmu kebal dan pertahanan diri). Ia akan membezakan anda dengan ahli-ahli beladiri lain. Pelajari segala selok-belok ilmu pengetahuan dan amalan ini sekarang! Dan jadilah pendekar yang sejati dan bukannya calang-calang pendekar.

MENINGKATKAN KEKUATAN ZAHIR MAHUPUN BATIN AGAR ANDA LEBIH TAHAN LASAK SETIAP KETIKA

* Dengan mempelajari pelbagai amalan turun-temurun menjurus kepada ilmu kebal dan pertahanan diri yang terkandung di dalam ebook ini, anda akan mampu meningkatkan kekuatan diri anda baik dari aspek zahir mahupun batin agar anda lebih tahan lasak setiap ketika. Bak kata pepatah, "Malang tidak berbau". Anda akan lebih bertenaga, lebih tangkas, lebih peka, lebih tahan lasak daripada pelbagai serangan fizikal mahupun ghaib yang mungkin terjadi. Anda akan merasai kehebatan ilmu-ilmu tersebut setelah anda menguasainya nanti.

HARIMAU MATI MENINGGALKAN BELANG, MANUSIA MATI MENINGGALKAN NAMA

* Sekiranya anda memiliki keupayaan yang hebat, perisai diri yang ampuh, tenaga dan kemampuan yang lebih baik, ilmu pengetahuan yang mendalam tentang ilmu-ilmu kebatinan pahlawan (termasuk ilmu-ilmu kebal dan pertahanan diri), sudah tentu anak-cucu-cicit anda akan menyimpan impian untuk menjadi sehebat anda suatu hari nanti, walaupun mungkin anda telah lama tiada. Bak kata orang, "Harimau mati meninggalkan belang, manusia mati meninggalkan nama". Mereka tentu ingin menjadi sehebat anda suatu hari nanti.

PENGUASAAN TERHADAP ILMU-ILMU KEBAL DAN PERISAI DIRI MENJADIKAN ANDA PENDEKAR YANG SEBENAR

* Segala apa yang bakal anda pelajari dan kuasai di dalam ebook ini adalah amalan-amalan kebatinan khusus memfokus terhadap ilmu kebal dan pertahanan diri. Tiada satu pun ciptaan atau khayalan penulis semata-mata, semuanya dari awal sehingga ke akhirnya adalah merupakan amalan turun-temurun para pengamal seni silat (guru-guru silat) dahulukala. Kini, masanya ia diturunkan kepada anda, agar tidak luput dek zaman. Maka, dengan penguasaan terhadapnya, anda pasti menjadi pendekar yang sebenar.. pendekar yang menguasai setiap inci ilmu kependekaran, apalagi ilmu kekebalan dan perisai diri (sebagaimana yang bakal anda pelajari melalui ebook ini).

ANDA AKAN LEBIH BERSEMANGAT SETIAP HARI DAN SENTIASA BERASA HEBAT

* Dengan menguasai ilmu-ilmu pengetahuan dan amalan-amalan yang jarang dimiliki oleh kebanyakan orang, anda akan menjadi lebih bersemangat setiap hari dan sentiasa akan berasa hebat. Perasaan ini bukannya datang kerana paksaan atau sengaja dilakukan ("buat-buat"), tetapi ia datang kerana sememangnya anda telah menjadi orang yang "baru". Anda akan faham setelah anda mempelajari dan mengalaminya sendiri.

KEKASIH, ISTERI ATAU KELUARGA ANDA AKAN LEBIH MENGHORMATI, LEBIH MENYANJUNGI DAN MENGAKUI KEHEBATAN ANDA 

* Dengan ilmu pengetahuan dan amalan yang hebat, ketahanan diri yang ampuh, ketrampilan dan kemampuan yang anda miliki, sudah tentu orang-orang tersayang seperti kekasih, isteri atau keluarga anda akan lebih menghormati, lebih menyanjungi dan lebih menyayangi anda, sekaligus mengakui kehebatan diri anda.

ANDA AKAN SENTIASA PENUH BERKARISMA PADA PANDANGAN ORANG-ORANG DI SEKELILING ANDA

* Dengan memiliki dan menguasai ilmu-ilmu pengetahuan dan amalan-amalan yang jarang ditemui seperti itu, anda akan sentiasa penuh berkarisma pada pandangan orang-orang di sekitar anda. Mereka akan memerhatikan anda dengan perasaan penuh iri hati dan berhasrat untuk menjadi sehebat anda. Di dalam diam, anda akan menjadi ikon buat mereka.

ANDA AKAN DIGERUNI OLEH LAWAN DAN DIKAGUMI OLEH KAWAN

* Dengan kewibaan, pengetahuan yang mendalam berkaitan ilmu-ilmu kebal dan pertahanan diri, penguasaan terhadapnya, anda akan digeruni oleh setiap lawan dan dikagumi oleh setiap kawan di sekeliling anda. Kawan akan menyanjungi anda dan lawan pula tentu akan memilih untuk tidak memusuhi anda kerana berkawan dengan anda adalah lebih baik daripada menjadi musuh. Segala apa yang telah anda pelajari dan kuasai itu sememangnya begitu hebat di mata mereka.

ANDA AKAN MENJADI SANJUNGAN MASYARAKAT KERANA MENGUASAI ILMU PENGETAHUAN YANG LUAR BIASA

* Anda akan disegani, dihormati dan disanjungi oleh masyarakat di sekeliling. Kerana anda memiliki apa yang tidak dimiliki oleh kebanyakan orang. Anda punya ilmu pengetahuan sebagaimana seorang pakar kebatinan, pakar ilmu-ilmu kebal dan pakar ilmu-ilmu pertahanan diri yang mengetahui segala aspek-aspek tentangnya. Malah, anda boleh menjadi guru beladiri untuk generasi-generasi akan datang sekiranya anda mahu. 

PANDANGAN DAN BANTUAN ANDA AKAN DIPERLUKAN PADA MASA-MASA TERTENTU

* Dengan penguasaan dan ilmu pengetahuan yang mendalam berkaitan dengan ilmu-ilmu kebatinan (ilmu-ilmu kebal dan pertahanan diri), sudah tentu pandangan, pendapatan mahupun bantuan anda akan diperlukan oleh masyarakat pada masa-masa tertentu. Terutamanya masa-masa darurat dan kecemasan. Gunakanlah segala ilmu yang telah dipelajari dan dikuasai itu ke jalan kebaikan dan berbaktilah untuk agama, bangsa dan tanahair.

DIJADIKAN RUJUKAN OLEH TEMAN-TEMAN SEPERGURUAN DALAM HAL-EHWAL KEBATINAN

* Sudah pasti anda akan menjadi tempat rujukan utama buat teman-teman seperguruan dalam hal-ehwal kebatinan terutamanya berkenaan dengan ilmu-ilmu kebal dan pertahanan diri. Anda adalah seorang pakar pada pandangan mereka setelah mengetahui kelebihan yang anda miliki.

SESIAPA SAHAJA AKAN MEMILIH UNTUK MENJADI KAWAN DAN BUKANNYA MENJADI LAWAN ANDA

* Dengan penguasaan terhadap ilmu-ilmu pengetahuan dan amalan-amalan yang hebat, sesiapa sahaja di sekeliling anda akan lebih suka memilih untuk menjadi kawan anda daripada menjadi lawan anda. Keadaan ini akan terjadi apabila mereka merasakan bahawa anda memiliki sesuatu yang lebih baik daripada mereka. Sama ada dari segi ilmu pengetahuan, ketahanan dan perisai diri, kekuatan, potensi, karisma atau seumpamanya.

WHATSAPP 012-5329588

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

TONGKAT KAYU TERAS IBOR

Batu serai bunian berubah warna

BESI TOWO ASLI RAJA BESI IBU KURSANI

CARA KILATKAN BATU CINCIN AGAR TETAP BERSINAR

Besi Leleh Ampuh Khasiat

CINCIN BATU SISIK NAGA HIJAU ASLI

TERAS KAYU MENANG

CINCIN PERAK BATU AKIK KARANG NUNGGAL

BATU FOSIL KELOR ASLI. KAYU JADI BATU.