Minyak Mani Gajah Asli


MINYAK MANI GAJAH UMPAMA MINYAK DAGU TELAH DIWAFAQKAN

MINYAK MANI GAJAH

MINYAK INI ADALAH HASIL DARI MANI GAJAH KRISTAL YANG TELAH MELALUI PROSES EKSTRAK DAN CAMPURAN BAHAN-BAHAN YG DIJAMIN HALAL UNTUK MEMPERKUATKAN KHASIAT MANI GAJAH TERSEBUT. IANYA TELAH DIWAFAQKAN DAN DIZIKIRKAN OLEH PAKAR PERUBATAN TRADISIONAL KAMI DGN AYAT-AYAT SUCI AL-QURAN BAGI MENCAPAI MATLAMAT KHASIAT YG DIPERLUKAN MENJADIKAN IA KUAT DAN AMAT AMPUH.



MANI GAJAH ASLI

Mani Gajah Asli ini kami perolehi dari Indonesia, ianya diambil dan dikumpul oleh penduduk asli kaum batak dari pedalaman Indonesia. Mani Gajah yang kami beli ini sebesar duit syiling 10 sen. Kebiasaannya mani gajah ini di jual dalam bentuk minyak di mana ianya dicairkan dan dicampur dengan minyak atar tetapi kemusykilannya berapa banyakkah mani gajah yang terdapat di dalam minyak itu. Mani Gajah milik kami ini boleh menghasilkan minyak asli sehingga 100 botol sebesar botol minyak atar yang asli tanpa dicampur dengan apa-apa minyak.

SEJARAHNYA

Mengikut kisah orang asli batak mani gajah ini mampu mempengaruhi minda manusia untuk menurut kata dan kehendak pengguna minyak ini, lebih kuat lagi dari minyak cenuai atau minyak pengasih sehinggakan yang terkena seperti di pukau dan tidak sedarkan diri.

KHASIATNYA

Minyak air mani gajah ini amat mujarab sebagai penunduk, pengerat kasih sayang suami isteri, pengasih, dan juga pelaris untuk perniagaan dan pekerjaan.

KAMI SEBAGAI PENIAGA

Kami ingin melelong kepada sesiapa yang berminat dan arif akan cara menghasilkan minyak dari mani gajah asli ini yang dalam bentuk damar iaitu mani kering yang memang asli dari 2 ekor gajah yang sedang mengawan dan telah dikutip setelah ianya kering.

JIKA BERMINAT BOLEH SMS/.WGATSAPP SAYA DI 012-5329588

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

TONGKAT KAYU TERAS IBOR

Batu serai bunian berubah warna

BESI TOWO ASLI RAJA BESI IBU KURSANI

CARA KILATKAN BATU CINCIN AGAR TETAP BERSINAR

Besi Leleh Ampuh Khasiat

CINCIN BATU SISIK NAGA HIJAU ASLI

TERAS KAYU MENANG

CINCIN PERAK BATU AKIK KARANG NUNGGAL

BATU FOSIL KELOR ASLI. KAYU JADI BATU.